Sophstar
Underløjtnant Soph har levet i Galanian hele sit liv. Hun kan ikke huske, hvornår hendes eksistens begyndte, og ved ikke, hvordan hun udviklede sine evner til at teleportere. Men da hun bliver sendt på en rekognosceringsmission, vil alt det, hun ved om sig selv, blive anderledes. Sophstar er et vertikalt shoot'em up-spil i arkadestil med tydelig inspiration fra genrens bedste spil fra 90'erne, mens der tilføjes nye, spændende funktioner og regulære spiltilstande til både afslappede spillere derhjemme og hardcore arkadefans. Oplev: -Ægte arkadeopløsning på 240x320 -6 forskellige spiltilstande -8 baner i arkade-/historietilstand -60 baner i kadetskole-tilstand -9 fartøjer at vælge imellem, hvert med sit unikke hovedvåben, undervåben og teleport. Vælg det, der passer bedst til din stil, eller gør blot en ekstra indsats, og behersk dem alle! -Tonsvis af funktioner du kan låse op. -6 forskellige sværhedsgrader -Forskellige slutninger, afhængigt af spillerevner. -Mere end 20 bosser/mellembosser at kæmpe imod. -Nem styring med ""fokusbevægelse"", som giver pixelperfekt bevægelse. -Nemt pointsystem for både nye og erfarne shoot'em up-spillere. -Vertikal (tate) skærmtilstand for autentisk arkadefornemmelse. -Innovativt teleportationssystem. -Scoreangreb, Udfordring på tid, Endeløs tilstand og Ultimativ udfordring er nogle af de tilstande, der giver dig ekstra indhold og timevis af gameplay.