SONIC X SHADOW GENERATIONS Digital Deluxe Edition Content Pack
Indeholder: -Terios-skin -Ekstra BGM-pakke -Færdighedspoint (Sonic Generations) *Hvis du ejer en Extra Content Pack, der er inkluderet i både Digital Deluxe Edition og Digital Deluxe Upgrade, skal du installere din Extra Content Pack, før du starter et nyt spil. Bemærk, at dele af Extra Content Pack muligvis ikke kan valideres, hvis den installeres, efter du har startet et nyt gemt spil.