Sonic-teksturpakke
Se verden gennem Sonics øjne, dit blå yndlingspindsvin! Denne komplette teksturpakke, inspireret af ikoniske zoner som Grønnebakken og Labyrinten, forvandler hele din verden til et unikt, men velkendt landskab! Bare pas på de fjendtlige mobs – de har fået et nyt Badnik-look!