Sonic Frontiers Digital Deluxe Edition
Oplev Sonic som aldrig før! Verdener støder sammen i Sonic the Hedgehogs nyeste højhastighedseventyr! Sonic strander på en ældgammel ø fyldt med mærkelige monstre i sin søgen efter de tabte Chaos-smaragder. Accelerer op til nye højder, og oplev spændingen ved platforming-frihed i høj hastighed og åben zone, mens du suser hen over fem kæmpestore Starfall Islands. Kæmp mod horder af mægtige fjender, mens du udforsker en utrolig verden fyldt med kamp, eventyr og mystik. Spring ud i eventyret, brug Ancients' kræfter, og kæmp for at stoppe disse nye, mystiske fjender. Velkommen til evolutionen af Sonic-spil! Digital Deluxe Edition indeholder Explorer's Treasure Box, som har nyttige genstande til dit eventyr: Amy's Memory Tokens, et Portal Gear, Chaos Emerald Vault Keys, Additional Gloves & Shoes til Sonic og en digital illustrationsbog med et Digital Mini Soundtrack på 25 numre. De, der har forudbestilt Digital Deluxe Edition i august 2022, vil skulle søge og downloade produktet, "Sonic Frontiers: Digital Art Book with Mini Digital Soundtrack", i app-sektionen. Installér venligst "Adventurer's Treasure Box" og "Explorer's Treasure Box", før du starter et nyt spil. Bemærk venligst, at DLC-indhold ikke vil blive godkendt, hvis det installeres efter gennemførelse af vejledningsområdet. Sørg venligst for, at den nyeste patch er installeret, før du installerer DLC.