SolSeraph
Retro-inspireret tårnforsvar og action-platformer SolSeraph genopfinder klassikerne! Som menneskehedens beskytter, er civilisationen i dine hænder. Byg dine byer og anlæg forsvarsværker for at beskytte dem imod den konstante trussel fra monstre, og lad dig derefter nedsænke i deres huler med sværd og besværgelser for at eliminere dem definitivt. Udforsk flydende øer, ældgamle huler og glemte byer. Verden er din! Med ACE Team, der stod bag Rock of Ages og Zeno Clash, som afsender, kombinerer SolSeraph action og strategi til en rig og unik gameplay-oplevelse med hilsner til 16-bit-æraen.