SnowRunner - The Mastodon (Windows 10)
Udvid din bilsamling med Mastodon DLC for at få ZikZ 612H "Mastodon", et super stort, super tungt bæst af en truck med 3 indbyggede trailer-slots! Mastodon DLC er ikke indeholdt i Year 1, Year 2 eller Year 3-pas.