SnowRunner – The Atom
SnowRunner-garagen udvider endnu en gang med Azov 67096-3N “Atom”! Denne tunge truck har fremragende off-road egenskaber takket være en moderne motor og en fuld række funktioner såsom differentallås og firhjulstræk. Det vigtigste er, at der medfølger to unikke add-ons, det er eksklusivt fittet til den unikke lange chassisramme: et kæmpe 3-leddet lad og et unikt vedligeholdelsesmodul som kommer med et reparationsmodul og en ekstra brændstoftank. Azov 67096-3N “Atom” er ikke inkluderet i Year 1, Year 2, Year 3 eller Year 4-passet.