SnowRunner - TATRA Dual Pack
Udvid og giv din SnowRunner-flåde endnu mere alsidighed med TATRA dobbeltpakken, der giver dig adgang til de ikoniske TATRA 813 og TATRA 805-! Denne TATRA Dual Pack er inkluderet for alle, der har Year 2 Pass.