SnowRunner - Season 18: Patch & Power
Hjælp den mexicanske delstat Chiapas med at færdiggøre opførelsen af et helt ny geotermisk kraftværk efter en række tropiske storme har skabt kaos i området. Kør på tværs af to spændende nye junglekort ombord på to nye kraftfulde og alsidige lastbiler! - To nye kort i Chiapas på 4km². Tag kontrol over to helt nye jungleøkosystemer for allerførste gang i SnowRunner! Kør over sandstrande og gennem frodige skove og mangrover, der sætter dine færdigheder på prøve -To nye køretøjer: Mercer R230, en fragtbil i offroad-klasse med stor manøvredygtighed og crawleraffjedring, der giver den en unik rolle i SnowRunner-garagen, og HIB Billert M816, en lastbil i Highway-klasse med en unik kombination af hastighed og lavt brændstofforbrug, hvilket gør den særligt god på lange afstand. - Nye aktiviteter: Hjælp de lokale myndigheder med at etablere et helt nyt geotermisk kraftværk i hjertet af Mexico! Den nationale energikommission har brug for din hjælp til at færdiggøre opførelsen af et nyt bæredygtigt kraftværk. Begynd med at styrke kystlinjen for at forhindre oversvømmelser. Genopret det, der kan reddes, og riv det ned, der ikke kan reddes. Når fundamentet er lagt, kan du forbinde de forskellige stationer til et aktivt netværk! Sæson 18: Patch & Power er inkluderet i Year 5 Pass. Kræver grundspillet SnowRunner.