SnowRunner - Season 10: Fix and Connect (Windows)
10. sæson: Fix & Connect er inkluderet i Year 3-passet. Kræver grundspillet SnowRunner for at spille. En storm har rystet det vestlige Canada og har skabt kaos og strømafbrydelser overalt. Få British Columbias lysnet og dets afgørende infrastruktur op og køre igen med 2 nye lastbiler på tværs af 2 nye sommerkort. 10. sæson: Fix & Connect DLC-pakken indeholder: - To nye canadiske kort på 4 km². Besøg Duncan Bay og North Peak National Park, der er et spritnyt miljø inspireret af den canadiske provins British Columbia. - To nye køretøjer: Sæt dig bag rattet på Mack Defense M917A3, en finjusteret offroader med otte aksler, og Kenworth 963, en perfekt gigant til tunge leverancer og offroad-kørsel. - Nye aktiviteter: Få lysnettet i regionen og dens turistattraktioner ved søen op at køre igen. Fragt byggematerialer og elektriske generatorer, opsæt elmaster for at koble området til lysnettet igen, eller hjælp et færgeselskab med at få driften i gang igen.