SnowRunner – Scorched Vinyl Wrap
Udforsk SnowRunner i stil med den unikke Scorched-vinylbeklædning til Chevrolet CK 1500. Scorched-vinylbeklædningen tilføjer et brændende eksplosions-look til Chevrolet CK 1500. Dette brugertilpassede skin er inkluderet til alle, der har et Year 1 Pass.