SnowRunner - Save the Day Vinyl Wrap Pack (Windows 10)
Tilpas din SnowRunner-oplevelse med vinylwrap-pakken Save the Day, og føj fire eksklusive skins til lastbilerne Freightliner M916 og 114SD, International HX520 og Chevrolet Kodiak С70. Pakken er med i År 3-passet og kan tilgås med det samme ved køb.