SnowRunner - Rezvani Hercules (Windows)
Udvid din SnowRunner-garage med Rezvani Hercules, en kraftig Scout truck med 6 hjul og et vildt og unikt moderne look. Hercules, som er det første Rezvani-køretøj på spillets liste, er et elegant og kraftigt køretøj med utrolige off-road egenskaber, takket være den brede akselafstand og chassisramme, som giver ekstra stabilitet. Uanset om du fragter et ton reservedele og brændstof, eller trænger længere ind i ødemarken, er det ingen sag for den alsidige Hercules. Rezvani Hercules er ikke inkluderet i Year 1 Pass eller Year 2 Pass.