SnowRunner – Pathfinders Vinyl Wrap Pack
Kræver grundspillet SnowRunner for at køre. Pakken Pathfinders-vinylbeklædning tilføjer fire eksklusive skins til lastbilerne ANK MK38, KHAN Lo4F, Azov 64131 og KOLOB 74941. Denne pakke er inkluderet i Year 5 Pass.