SnowRunner - Loaded Dice Vinyl Wrap
Tilpas din SnowRunner-oplevelse med den unikke Loaded Dice-vinylbeklædning til White Western Star 4964. Loaded Dice-vinylbeklædningen tilføjer et par flammende terninger med røghale på siden af din White Western Star 4964. Dette brugertilpassede skin er inkluderet til alle, der har et Year 1 Pass.