SnowRunner - Kenworth W990 (Windows 10)
Udvid din garage i SnowRunner med 2023 Kenworth W990! Kenworth er en perfekt fusion af kraft, luksus, håndværk og traditionel stil, og dens konventionelle lange motorhjelm har længe været et symbol på amerikanske lastbiler. I dag forfiner 2023 Kenworth W990 ikke kun denne tidløse formel, den leverer også kompromisløs stil, ydeevne og et førsteklasses finish, der adskiller den meget fra flokken. Denne højmoderne tunge lastbil bidrager med overlegen kørekapacitet til din flåde med tusindvis af valgmuligheder til at sikre, at W990'eren er klar til alt. Du kan konfigurere sovekabinen, tilpasse kabinen og drivlinjens kapacitet, og med dens 15 l motor kan W990 klare det hele. Kenworth W990 er ikke inkluderet i Year 1-, Year 2- eller Year 3-passene.