SnowRunner - Freightliner & Western Star Dual Pack
Freightliner & Western Star-dobbeltpakke indeholder to nye lastbiler til din SnowRunner-garage: Freightliner FLD 120 i Heavy Duty-klassen og Western Star 6900XD i Heavy-klassen. Freightliner FLD 120 demonstrerer et enestående forhold mellem kraft og vægt og vil indgå fast i enhver garage takket være sit firehjulstræk og omskiftelige differentialespærre. På den anden side skiller Western Star 6900XD med 10 hjul sig ud med sin rene kraft. Uanset terrænet er dens enorme 53” dæk, omskiftelige firehjulstræk og indbyggede differentialespærre noget, du absolut må have, når du kører offroad. Denne DLC er ikke inkluderet i Year 1, Year 2, Year 3 eller Year 4 Pass.