SnowRunner - Clasico Pack
Fræs grænseområdet op med Clasico Pack, der indeholder et helt nyt køretøj, den drabelige Chevrolet Apache 6x6 og et ekstra skin i blændende blåt. Denne klassiske sekshjuls-pickup kan klare selv det farligste terræn og er fremragende i dybt mudder og vand takket være sin enestående vægtfordeling og store brændstofstank. Dette DLC er ikke inkluderet i Year 1 Pass eller Year 2 Pass.