Snookerpakke
Velkommen til den ultimative snookeroplevelse. Lad skaberne af Pure Pool tage dig med på en rejse igennem spillehallen til det helt nye snookermiljø. Med sit smukke design er det ultra-realistiske snookerbord den eneste måde, hvorpå du kan forbedre dit spil udenfor normale konventioner. VooFoo Studios Pure Pool snookerpakke har en fuld karrieretilstand for alle vanskelige niveauer; Amateur, Pro og Master, to nye udfordrende snookertilstande og specifikke trofæer, resultater og snookeranerkendelser. Gør dig klar til den mest autentiske snookeroplevelse du nogensinde har oplevet fra din sofa.