Sneaky Rat
Hjælp rotten med at komme hen til osten i Sneaky Rat! En rottehadende kat holder øje fra oven og venter på at springe på enhver gnaver, den ser. I dette sokoban-agtige puslespil skal du flytte spejlene og kasserne i hvert niveau for at blokere lysvejene, og så skal du nå osten uden at blive set for at vinde. Kan du klare alle 50 niveauer og blive den snedigste rotte?