Snap & Grab
Nifty Nevada er verdens mest berømte fotograf. Hun er også hjernen bag verdens største og mest spektakulære uopklarede røverier. Men hvad er hendes hemmelighed? Hendes gruppe af trofaste håndlangere sørger for, at hun aldrig får en af sine smukke fingre i klemme! Som Nifty rejser du til eksklusive og eksotiske destinationer, hvor du gør god brug af dine evner og fotograferer alt, hvad du kunne tænke dig at stjæle – samt omgivelserne omkring det, så du kan være sikker på, at intet går galt undervejs. I stedet for selv at begå forbrydelsen, bruger du dine fotos til at planlægge alt ned til mindste detalje, hvorefter du får dine håndlangere til at begå røveriet! De skal nok gøre et fantastisk stykke arbejde. Dine planer vil blive fulgt til punkt og prikke. Bare rolig! SMOOTH OPERATOR Tag billeder af mulige trusler og skatte på verdens lækreste og mest eksklusive destinationer, og brug derefter dine fotos til at planlægge det perfekte røveri for din gruppe af talentfulde håndlangere. ROAM Besøg eksotiske destinationer – Kyotos glamourøse tog, det altid luksuriøse Artquarium, Kairos berømte Disappearing Ice Hotel – alt sammen ligger åbent for dine fødder. TAINTED LOVE Oplev en spøjs kærlighedshistorie! Detektiv Rio Rivers har sat sin karriere på spil for at fange hjernen bag denne vilde række af røverier. Vil det lykkes den berømte fotograf at holde sig fri af INTERPOL-detektivens kløer, eller vil hendes næste røveri være et skridt for meget? MATERIAL GIRL Indret din luksuslejlighed som dit helt eget museum med de genstande, som dine håndlangere stjæler for dig! Udsmyk den med de fineste malerier, statuer, kæledyr og robottjenere. Som rige mennesker nu gør, ved du nok. Alle vil blegne af misundelse over dine ting.