Smoothcade
Smoothcade er et sødt ""ryd skærmen"" moderne arkadespil, der byder på co-op-gameplay for op til fire spillere. Gendan den manglende gyldne blender gennem 100 platformshoppende, puslespilsløsende niveauer i historietilstand - bestående af håndlavede baner og et væld af frugtagtige væsner! Spillerne skal fange væsner ved hjælp af projektiler kaldet cloudies. Derefter skal de skynde dig ind i cloudien for at springe væsnerne fra skærmen. Spillerne kan vælge og bytte mellem Mercy- og Mayhem-cloudies gennem et karmasystem, som påvirker særlige bonusgenstande og power-ups. Spiltilstande Historietilstand: En historie på 100 niveauer med tre sværhedsgrader, der handler om at finde den manglende gyldne blender! Kamptilstand: Saml mest frugt for at vinde! En festlig spiltilstand for 2 til 4 spillere. Spil på vilkårligt genererede baner i et nyt, sjovt tempo! Uendelig tilstand: Med kun fire liv skal spillerne overleve vilkårligt genererede niveauer, der øges i sværhedsgrad! Hastighedsløb: Spil om kap uret, og tag på eventyr gennem en udvalgt verden på ti niveauer. Genspil: Spil og øv ethvert niveau for sjov. og prøv at tjene 3 stjerner!