SMITE
Deltag i Battleground of the Gods Spil med over 40 millioner andre spillere i SMITE, verdens mest populære MOBA-spil. Bliv en legende fra de gamle myter, deltag i Battleground of the Gods, og spil GRATIS nu! Over 100 guder Brug gudernes unikke strategier, legendariske våben og knusende kræfter. Kast med lyn som Zeus, vær en snigmorder i skyggen som Loke, eller forvandl og snyd dine fjender som abekongen, Sun Wukong. Hvilken gud vælger du? Unikt perspektiv Ulig andre MOBA-spil opleves slagmarken i SMITE fra et actionfyldt tredjepersons-perspektiv. Fra bagholdsangreb til nøje planlagte skud – et guddommeligt udvalg af strategiske muligheder er i vente. Bliv guddommelig Har du aldrig spillet et MOBA-spil før? Bare rolig. Autokøb, autoniveau og dødskamp-spiltypen giver dig mulighed for at springe direkte ud i den olympiske MOBA-action. Drømmer du om at være pro? Nå øverst på rangstigen, meld dig til et konkurrencehold, og så kan det være, at du også skal med til verdensmesterskaberne i SMITE.