SMITE Season Pass 2021
Få eksklusivt indhold for alle nye guder året rundt med SMITE Season Pass 2021! Du får følgende indhold til hver gud, når de bliver tilgængelige i løbet af 2021: - Stemmepakke - Begrænset Ascended-skin - Ekstra niveau 1-skin - Emotes (vink og klap) Plus: Du låser øjeblikkeligt op for tre kosmetiske genstande, som kun fås med Season Pass: Det begrænsede Grand Magus Anubis-skin, Grand Magus-indlæsningsskærm og Tyrant-titlen. Som en særlig bonus får du også 1000 ædelsten til kosmetisk spilindhold, Battle Pass og meget mere. Valget er dit! (Hvis du ikke ejer God Pack, låser du også op for alle nye guder i sæson 8.)