SMITE 2 Demo
Bliv en gud i SMITE 2, efterfølgeren til det legendariske tredjepersons action-MOBA. Hvis du elsker udfordrende konkurrencer, intens action, evnedrevet kamp, teamwork, der bliver belønnet og gudemytologi, så ved du, hvorfor over 40 millioner spillere elsker SMITE. Kæmp som en gud Vælg din gud fra hele mytologien, og anvend unikke evner. Kast lyn som Zeus, bliv dødens mester som Anubis, eller snigmyrd dine fjender som Loki. Action-MOBA i tredjeperson Kamp, der føles som dit favoritskydespil kombineret med dyb strategi. Mærk hvert skud, list dig ind på fjender, og lav kombinationer med holdkammerater for at nedkæmpe den fjendtlige Titan. Spiller overalt SMITE 2 er det eneste MOBA, der fra start er designet til at spille godt på tastatur og mus eller controller. SMITE 2 understøtter fuld cross-play og cross-progression, så du kan spille med dine venner uanset platform, og få dine oplåste genstande med fra pc til konsol. SMITE i en ny version Over 40 millioner spillere har nydt SMITE. Den næste generations action-MOBA begynder med fængende grafik, vildere kampe og nye, kreative spilmuligheder, der gør spillet til helt dit eget. Nemt at lære, svært at mestre SMITE 2 er det letteste MOBA at komme i gang med med funktioner som auto-build og auto-evel, så du kan fokusere på kamp. Den fulde dybde venter på, at du finder din egen vej til sejren ved at bygge genstande, kontrollere banen, taktisk overlegenhed og bare spille bedre end dine fjender. Store belønninger venter Hvis du har spillet SMITE, venter din guddommelige arv i SMITE 2. Du får adgang til flotte skins, badges og Legacy Gems, når du har linket til din SMITE-konto.