Slim
Slim ligner godt nok et eksperiment, der er gået galt, men hans genmodificerede insekt/menneske-DNA, er noget af det ypperste inden for genteknologi. Han er bevæbnet med Leech Gun, Healing Drones og en Spore Cloud Launcher. Slim er en feltlæge, der er klar til kamp. Når du skal bruge en, der kan holde dit hjerte i gang og give en masse skade, kan du regne med Slim.