Sleepin' Deeply
I dette nye kapitel af "The Guy" vil du blive udfordret med nye vanvittige puslespil, genereret af hovedpersonens surrealistiske drømme. Du møder de underligste af de levende væsener, når du går dybere og dybere ind i hans underbevidsthed. Denne gang for at vække ham, har du brug for alle dine færdigheder.