Slayground
Lav sindssyge whips ligesom Freestyle-fænomenet Axell “Slay” Hodges på hans helt eget Slayground! Sus løs på den bane, som du ser Axell køre på hver dag i sine videoer! Slayground-banepakken indeholder to Nationals plus et kæmpestort Freestyle-miljø.