SlashDash
For 2-4 spillere. SlashDash er en bedårende ninjaparty-tumleplads for op til fire spillere. Du kan skyde, teleportere, skære og selvfølgelig spæne dig vej til hæder igennem smukke spilbaner i fire opfindsomme spiltilstande. Det tempofyldte og overraskende dybe SlashDash er et berigende spil for både elever og jounin.