Slap the Rocks
Slå en gang middelalder ind i nogle sten i denne quest af episke pixelproportioner! Den stenskubbende hjernevrider får et twist af fantasy i “Slap the Rocks”, et retro-puslespil, hvor du spiller en middelalderlig skattejæger med et sværd og med en forkærlighed for at slå til sten! “Slap the Rocks” er skabt i pixeleret grafik og har 30 baner, du kan udforske - hver med en labyrint af sten, buske og stubbe som du ser ovenfra. Du skal slå til de hvide sten og få dem ned i hullerne så du kan skabe en vej til skattekisten! For at rydde hver bane skal du hakke dig vej gennem buskene og omhyggeligt navigere i terrænet. Placer dig selv ved siden af en sten og slå til den med dit sværd for at få den til at glide afsted indtil den stopper, når den kolliderer med en forhindring, f.eks. en klippevæg. Ved at flytte stenene i lige linjer, vil du til sidst stille ramme faldgruberne i jorden og fylde dem med de faldne sten. Kan du overvinde de stadig vanskeligere niveauer på din vej til sejr og rigdom?