Skyline Bowling: Sweet Style
Med denne DLC får du: – 3 kraftfulde kugler: Sting, Wing og Hive! – En Beeheart T-shirt for bedre præcision! – Buzzwrap-handsker for ekstra spin! – Honeyglide-sko for mere fart! – 5.000 ædelstene til at købe nyt udstyr! – 50.000 mønter til at opgradere dit gear! Tag direktevejen til bowling-storhed!