Skyline Bowling: Spooky Style
Med denne DLC får du: – 3 kraftfulde kugler: Clown, Scarecrow og Reaper! – En Grimshard T-shirt for bedre præcision! – Pyrothread-handsker for ekstra spin! – Emberwalk-sko for mere fart! – 1.000 ædelstene til at købe nyt udstyr! – 150.000 mønter til at opgradere dit gear! Lys banerne op med ild og frygt!