Skyline Bowling: Light Style
Med denne DLC får du: – 3 kraftfulde kugler: Lightning, Electron og Dragon Egg! – En Neotech T-shirt for bedre præcision! – Energi-handsker med ekstra spin! – Bolt-sko for højere fart! – 100K mønter til at opgradere dit udstyr! Udnyt lynets kraft og bowl som aldrig før!