Skyline Bowling: Bright Style
Med denne DLC får du: – 3 kraftfulde kugler: Liquid, Swirl og Monster! – En prismatisk T-shirt for øget præcision! – Polykrome handsker for ekstra spin! – Refraktionssko for mere fart! – 4K ædelstene til at købe nyt udstyr! Blænd dine rivaler, og strål som en stjerne!