Sky Force Bundle
Sky Force Anniversary og Sky Force Reloaded er moderne udgaver af de meget populære mobile skydespil fra de tidligere 00'ere. Med flydende styring, storslået grafik og et gennemtænkt spilsystem giver begge spil dig timevis a sjov i en omfattende række kampagner, et fremskridtssystem med rollespilselementer, oplåseligt indhold og niveauer i flere sværhedsgrader. - Gennemfør en række flotte og spændende niveauer med hver sine udfordringer. - Lås op for nye sværhedsgrader fra Normal til Nightmare. - Kæmp mod enorme og frygtindgydende bosser. - Find forsvundne mål på slagmarken - Opgradér våben, skjolde og andet udstyr. - Saml bonuskort for at booste dit udstyr og øge funktionaliteten. - Få belønninger ved at samle dine faldne venners vrag. - Deltag i evighedsbaner i weekendturneringerne for at komme til tops på ranglisten. - Glæd dig over den afbalancerede sværhedsgrad, uanset om du spiller for sjov eller er en trænet veteran. - Nyd stemmeskuespillet og det utrolige elektroniske soundtrack. - Invitér dine venner til lokalt samarbejdsspil. Derudover giver Sky Force Reloaded dig også ni oplåselige fly med ærlige spilfunktioner og et sæt missioner i spillet, hvor du kan låse op for teknikere, der bruger specialevner til at hjælpe piloter og giver dig en fordel i de hårdeste kampe.