Skullgirls 2nd Encore
Skullgirls 2nd Encore er et smukt, hurtigt og kritikerrost 2D-kampspil, hvor du som spiller skal styre seje kæmpere i en ekstraordinær Dark Deco-verden. Hver af de 14 dybt originalt spilfigurer har unikke spilmekanismer og masser af personlighed. Skullgirls er det perfekte kampspil til både tilbagelænede og konkurrenceorienterede spillere. Det indeholder en historiedel med stemmeskuespil, imponerende animation og soundtrack af Michiru Yamane.