Skull and Bones-startpakke
Hersk over Det Indiske Ocean fra det øjeblik, du sætter sejl, med Skull and Bones-startpakken – en omfattende pakke, der er skabt til at fremskynde din vej mod at blive en piratlegende. Denne pakke giver dig en kæmpe formue på 1.100 guld, 200.000 sølv og 6.000 8-reales, samt et lager af vigtige håndværksmaterialer og en eksklusiv kosmetisk genstand, så du ser ud som en rigtig sømand. Ved at bruge sølv, 8-reales-mønter og materialer kan du hurtigt opgradere dit skib og øge dit ry, mens du med dit guld kan købe eksklusive kosmetiske genstande til din kaptajn og dit skib samt andre eksklusive genstande i spillets butik.