Skull and Bones 13.000 guldmønter
Credit-pakke indeholder 10.000 guldmønter samt 3.000 guldmønter i bonus, som kan benyttes til at købe kosmetiske genstande til dit skib og din kaptajn eller andre genstande i butikken.