#SinucaAttack
Et unikt pusleeventyr der kombinerer billard og platformspil! Det genialt udformede indie-platformspil #SinucaAttack ankommer til din konsol og præsenterer en unik blanding af billardkugle-fysik og 2D-platform til nye spillere over hele verden. Vælg din figur, tilpas din billardkø og spring ud i en række gådefulde rum, hvor billardballerne er dit bedste våben til at undslippe. For hvert rum du går ind, bliver udfordringerne stadig mere komplekse, idet der introduceres nye måder at manipulere opgivelserne på samt nye forhindringer, der skal overvindes. Lad kuglerne rikochettere fra gulv, loft og vægge for at aktivere afbrydere og åbne døre. Du kan endda bruge jetpakker til at nå højere, når det går lodret op! Men pas på faldgruberne, og pas på at du ikke låser dig selv inde!