Sindel
Den tidligere Dronning af Edenia viger ikke tilbage for noget for at bevare sin status. Da hun blev truet med at miste sin trone, da Shao Kahn erobrede hendes rige, forrådte Sindel sin mand og sit folk for at beholde sin priviligerede position. Nu nyder hun som Shao Kahns hustru og dronning af Outworld, magt og rigdom i en grad, som de fleste slet ikke kan forstille sig. Held og lykke til den, som prøver at tage det fra hende.