SILENT HILL f
Bonusser ved forbestilling: - Hvid sømandsskoleuniform *1 - Omamori: Pæon *2 - Genstandspakke *3 *1 Dette kostume ændrer Hinakos udseende. For at anvende dette kostume skal du gå ind i en Hokora i spillet og vælge Skift kostume i menuen. *2 Genstand, der kan udstyres. For at modtage denne genstand skal du gå ind i en Hokora i spillet og vælge Bonusser i menuen. Muligheden for bonusser låses op baseret på spillets udvikling. *3 En genstandspakke med tre forbrugsvarer. Denne pakke kan kun indløses én gang. For at modtage denne genstand, skal du gå ind i en Hokora i spillet og vælge Bonusser fra menuen. Muligheden for bonusser låses op baseret på spillets udvikling. Genstandspakken indeholder: - 1 Skrumpet Abura-alder - 1 Guddommeligt vand - 1 Førstehjælpssæt Bemærk: Ovenstående bonusser er ikke inkluderet i SILENT HILL f - Deluxe Upgrade. I 1960'ernes Japan bliver Shimizu Hinakos afsondrede by Ebisugaoka opslugt af en pludselig tåge, der forvandler hendes hjem til et foruroligende mareridt. Mens byen bliver stille og tågen tykner, må Hinako navigere gennem Ebisugaokas snoede stier, løse komplekse gåder og konfrontere groteske monstre for at overleve. Fordyb dig i Hinakos verden skabt af den anerkendte forfatter Ryukishi07 med fortryllende musik, herunder af Akira Yamaoka, og smukke billeder i en gribende fortælling om tvivl, fortrydelse og uundgåelige valg. Vil Hinako omfavne skønheden gemt i rædslen eller bukke under for vanviddet, der venter forude? Oplev et nyt kapitel i SILENT HILL-serien, der blander psykologisk terror med uforglemmelige japanske omgivelser. *Dette spil indeholder skildringer af kønsdiskrimination, børnemishandling, mobning, stofinducerede hallucinationer, tortur og grafisk vold. Dette spil foregår i Japan i 1960'erne og indeholder skildringer baseret på datidens skikke og kultur. Disse skildringer afspejler ikke udviklernes eller nogen involveredes meninger eller værdier. Hvis du føler dig utilpas på noget tidspunkt, mens du spiller, så tag en pause fra at spille eller tal med nogen, du stoler på.