Silence - The Whispered World 2
Krigen raser videre. Under et bombeangreb søger 16-årige Noah og hans lillesøster, Renie, ly i en bunker. Der finder de ikke kun beskyttelse mod det dødbringende bombardement, men også en verden mellem liv og død: Silence. Da Noah mister sin søster til Silence, tvinges han til at rejse ind i denne på én gang idylliske og frygtindgydende verden for at finde hende. Silence er imidlertid også selv mærket af krig og lidelser. Mørke skabninger hjemsøger byerne og hærger dette sted mellem to verdener, som engang var så fredelige. Kun en lille gruppe oprørere kæmper mod denne truende fare. Nu er det op til søskendeparrer om at redde Silence og stedets fantastiske beboere fra den umiddelbart forestående undergang og dermed også redde deres egne liv. Tag med Noah og Renie på en spændende rejse gennem Silence, og oplev en følelsesmæssigt gribende historie om det kontrastfulde forhold mellem fredfyldthed og farer blive foldet ud. Mød fascinerende og sympatiske karakterer som Spot, den magiske larve, der hjælper Noah og Renie gennem Silence. Og se med, når søskendeparret opdager, at det eneste, der kan redde dem, er deres kærlighed til hinanden.