Shoryuken Wild
Alternative kostumepakker til Ultra Street Fighter IV. Indeholder nye vilde kostumer til Ryu, Ken, Akuma, Gouken og Dan. Tag disse nye kostumer på, og giv dine modstandere klø med stil!*Dette indhold er kun kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Virker ikke med andre spil.