Ship Graveyard Simulator 2 - Submarines DLC
Submarines DLC giver dig en ny udfordring, der venter på dig. Ubåde, som giver mange nye udfordringer og muligheder! Udforsk en ny dimension af spillet Du kan ikke smide kassen ind i lastbilen som før, men du er nødt til at komme ud af skibet indefra - slippe af med gulve, vægge og forbindelser for at åbne skroget og se himlen. Ubåde som labyrinter Huller i skrogene giver dig mulighed for at komme ind i skibet fra forskellige sider, og snævre passager i ubådene fører dig til forskellige steder på disse undervandsvrag. Radioaktive materialer, nye præstationer og skibsindhold Radioaktive materialer, nye præstationer at låse op for, unikke samleobjekter og unikt ubådsindhold. Gør dig klar til at smadre nogle ubåde!