Ship Graveyard Simulator 2 - Steel Giants DLC
NYE STÅLGIGANTER AT ØDELÆGGE Forbered dig på den ultimative udfordring inden for skibsophugning med Steel Giants DLC til Ship Graveyard Simulator 2. Nye fire kolosser: et tankskib, et gastankskib, en atomisbryder og et enormt containerskib. Hver af dem byder på unikke udfordringer og muligheder i disse giganter! NY UDFORDRING - DAMPRØR Stå over for en ny udfordring - blokerede passager gennem eksploderende damprør. Planlæg omhyggeligt at afskære deres forsyning, så du kan ødelægge disse giganter frit og sikkert. Hvis du skærer rørene over på den forkerte måde, kan det medføre mange komplikationer. NYE KONTRAKTER, FUND OG PRÆSTATIONER Påtag dig nye kontrakter, opdag skjulte skatte, og lås op for nye præstationer, når du udforsker de massive skibsvrag i Steel Giants DLC. Så grib din hammer, og begynd at nedbryde disse kolosser!