Sheeva
De mandlige Shokan var hånefulde, da Sheeva gik ind i deres konkurrence om at vælge Shokans næste leder. Men Sheeva viste sig at være mere end deres lige. Efter en rungende sejr blev hun kronet som den første dronning af Shokan. Som dronning fører Sheeva nu sit folk an i kampen om at opnå deres rette plads som partnere i Outworlds styre.