Shadowrun Returns PC
MENNESKET MØDER MAGI OG MASKINER. Året er 2054. Magien er vendt tilbage til verden og mægtige væsner fra myter og legender er vågnet på ny. Teknologi smelter sammen med kød og sind. Elvere, trolde, orker og dværge går blandt os, mens nådesløse korporationer stjæler alle verdens ressourcer. Du er en shadowrunner – en lejesoldat på kanten af samfundet, der skjuler sig i de enorme, korporative arkologier og overlever hver eneste dag på snilde og instinkt. Når de magtfulde eller desperate skal have ordnet noget, er det dig, der gør det ... uanset metoden. I den pulserende storby Seattle sættes jagten ind på en mystisk morder og fører dig gennem de usleste slumkvarterer til byens allermest magtfulde MegaCorp. Gå forsigtigt frem, få hjælp fra andre runners, og lær at tøjle kraftfulde teknologier og magi, så du kan komme uskadt ud af skyggen i Seattle. Den unikke cyberpunk møder fantasy-verden i Shadowrun har opnået stor kultstatus, siden den første gang så dagens lys for over 30 år siden. Vend tilbage til Shadowrun med denne kultklassiker, turbaserede taktiske rollespil. Oplev bl.a. Gribende, taktisk kamp: Når man løber i skyggen, er hver eneste tur afgørende. Vælg dine handlinger med omhu – find bedre dække, udfør nærkampsangreb, eller kast en ildkugle mod en flok fjender. Hver eneste tur er fyldt med betydningsfulde valg, når man har et udvalg af våben og besværgelser til rådighed. Et succesfuldt løb kræver, at du finder et hold runners med den rigtige balance mellem kamp-, teknologiske og magiske evner. Færdighedsbaseret figurfremskridt: Vælg en arketype til at starte med, og byg videre på den! "Street Samurai" og "Physical Adepts" bruger avancerede kampfærdigheder til at dominere slagmarken, "Shamans" og "Mages" hidkalder magtfulde allierede og kaster dødbringende besværgelser, mens "Riggers" og "Deckers" leverer afgørende teknisk hjælp ved at overføre deres bevidsthed til droner og computersystemer. Shadowrun Returns' klasseløse færdighedssystem giver dig mulighed for at udvikle din figur i den retning, du vælger. Vil du hidkalde ånder som en shamanork for derefter at udvikle dig til en cyberforstærket våbenspecialist? Gør det! Medrivende 2D/3D-grafik: Shadowrun Returns blander dynamiske 3D-figurer og lys med levende, håndmalede omgivelser. Portrætillustrationer bringer samtaler til live. Udforsk en detaljeret verden, lige fra slummen i Redmond Barrens til de ekstravagante kontorer hos de magtfulde korporationer.