Shadow Warrior 2
Shadow Warrior 2 er den forbløffende videreudvikling af Flying Wild Hog's 'first person shooter', hvor man følger uheldene for den tidligere virksomhedsleder, Lo Wang. Nu overlever han som tilbagetrukket lejesoldat på grænsen af en korrumperet verden, og den fremragende kriger skal igen bruge en altødelæggende kombination af skydevåben, sværd, magi og kløgt til at slå ned mod dæmoniske legioner der oversvømmer verden. Kæmp med allierede i co-op med op til fire spillere, eller forsøg på egen hånd i de spektakulære landskaber hvor der fuldføres vovede missioner og hentes kraftfulde nye våben, rustninger og hemmelige og legendariske relikvier.