Shadow Gambit: The Cursed Crew Complete Edition
Få Complete Edition og lås straks op for alle de fantastiske pirateventyr, der venter dig i Shadow Gambit: The Cursed Crew. Complete Edition indeholder hovedspillet, DLC-udvidelserne Shadow Gambit: Yuki's Wish og Shadow Gambit: Zagan's Ritual, det originale soundtrack samt Artbook & Strategy Guide i én samlet pakke til en særligt nedsat pris i forhold til at købe indholdet enkeltvis. Sæt alle sejl, I fortabte pirater! Om Shadow Gambit: The Cursed Crew Shadow Gambit: The Cursed Crew er et splinternyt stealth-strategispil, der foregår i en meget anderledes version af piraternes guldalder. De Fortabte Sjæles Forbandelse hviler over det Fortabte Caribien, en gådefuld øgruppe, som er underkastet Inkvisitionens grusomme magt. De anser alt overnaturligt for at være ondsindet kætteri, og med deres sjælefortærende ild fører de en nådesløs jagt på fortabte pirater som dig selv! Gå ombord på et spøgelsesskib med en levende sjæl, find en besætning af fortabte pirater, tag overnaturlige kræfter i din magt, og bekæmp den magtfulde Inkvisition, som vil forhindre dig i at finde den legendariske kaptajn Mordechais gådefulde skat.