Session: Skate Sim Warm-up Pack
Inkluderet i ‏Warm-up Pack: - Péitruss skatepark i Luxembourg, Europas største skatepark - Hangaren, et helt nyt træningsområde - Udstyr: et komplet fængselsoutfit (selvom det ikke er forbudt at skate i disse dage!), 2 eksklusive grip tapes og 2 decks ET FÆNGSELSOUTFIT OG TILPASNING AF DIT SKATEBOARD Skateboarding er ikke en forbrydelse! Skate på ikoniske steder, og vis din stil med dette eksklusive outfit. EN TUR TIL EUROPA Vis, hvad du kan uden for USA! Oplev den berømte Péitruss-skatepark og dens innovative områder: Bowls, ramper og andre forhindringer er blevet nøjagtigt genskabt, så du kan udøve din passion i Europas største skatepark. ET NYT TRÆNINGSOMRÅDE Er det din drøm at have et lille område helt for dig selv, hvor du kan skate i fred? Mød Hangaren. Øv dig, fald, prøv igen og forbedr din teknik. Et helt nyt afsides område, hvor du kan finpudse dine færdigheder, inden du rammer downtown!